Måleri för hela slanten


(Mina paint skills är så <3333 Och mina mjukisbyxor är oerhört smickrende :p)

Var inte så länge sedan jag flyttade men vi har snabbt kommit i ordning måste jag säga. Nästan bara småsaker och sådant som är kvar. Dock har nedervåningen blivit lite bortglömd då det nästan bara är jag som vistas där. Men nu har vi i alla fall kommit igång! Det målas av väggar, speglar och ja. Allt möjligt :p Mina fina rosa speglar har äntligen kommit upp också. Det som är så bra är att man kan vinkla de två yttersta och på så sätt se i flera olika vinklar :) Helt underbart ifall man är som jag och håller på mycket med smink/hår osv!


Ska snart ta och fixa ett par snygga shorts också, om jag nu lyckas få till det. Awesome ;>

Älskar hemmasittar dagar ibland. Man kan verkligen slappna av och så får man alltid så fyndiga idéer!

BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback