Shopping i kista c!

Inte blivit så många inlägg de senaste dagarna tyvärr, men har verkligen inte haft orken :( Fast funderat och har nog lite saker till dagarna framöver ändå, så nu jävlar! Jag och Moa ska försöka ta igen det nu, säger vi :p -Lycka till- Haha. <3

 


 

Idag var jag och Moa i Kista centrum och strosade runt lite. Det var mysigt och lite kläder hittade vi till skolstarten ändå :) (Inte många dagar kvar tills dess nu ;s)


Detta är vad jag lyckades få med mig hem:


Man ser ju klart och tydligt vilken färg som dominerar, haha. Och kunde lagt det lite finare ser jag.. Ser ut som jag bara slängt ner allt på golvet typ (a)

Dessutom blir kläderna verkligen mycket fulare på bilden, syns liksom inte så bra ;s Men det får ni leva med! Ändå hur det ser ut på som är huvudsaken ;>


T-shirt med spets upptill - Newyorker 139:-
Linne med volang - Monki 180:-
Lösögonfransar - Depend (nr. 2) 60:-
Dipliner - H&M 59.50:-
Prickig t-shirt - Monki 150:-
Cykelbyxor (som ska göras till shorts (h)) - Ginatricot 49:-
Midjekjol - Ginatricot 199:-
Trosor i zebra - Newyorker 49:- & 35:-

Ps. Tror Moa kommer lägga upp bild på sina fynd senare idag :)

BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback