Shopping och sängmys

Efter lite stressande och tjatande lyckades jag, Moa, Johanna och Jennifer till slut komma iväg till Vällingby för lite shopping. Tror jag och Johanna var de som stod mest för själva shoppandet, haha :c Så det brukar vara :p
När Moa och Jennifer fått nog och jag och Johanna fått slut på pengar, ahaha, så beslutade vi oss för att ta bussen hem till mig :) Dels för att varken Johanna eller Jennifer sett huset jag nyligen flyttat till. Väl framme efter en liten rundvisning slängde sig tjejorna i sängen och proppade i sig godis medan jag med mina underbara tvångstankar och allt vad det nu är var tvungen att fint rada upp mina inköp ;>
Johanna, Moa & Jennifer.
&
Mina nya fina saker.
Är rätt nöjd med det jag köpte, blev inte så farligt dyrt heller :) Det enda är att jag på onsdag ska köpa ytterligare saker och kanske även på fredag. Jag gillar att shoppa alldeles för mycket :c
Imorgon blir det nog grönan och på torsdag ska jag om det finns möjlighet fixa lite med håret mitt :D Utväxten ska boort, börjar bli alldeles för mycket :p

BEA


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Charmig bild ;)

2011-08-02 @ 22:31:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback