Stukad fot, jippie ...

Igår så drog jag och Bea till gamla stan efter skolan för att träffa några kompisar. Självklart så ramlar jag i trappen påväg ner från tunnelbanan. Högra foten klickade till och nu kan jag inte gå med den alls. Antagligen kan jag inte gå med den nu för att jag envisades med att gå runt inne i stan trots att det gjorde ont. Hahah. Jag lär mig fan aldrig att lyssna på Bea. Förlåt<3

Idag är jag i alla fall hemma från skolan. Måste säga att det är tråkigt :p Finns inget att göra hemma. Och det verkar som att jag är hemma imorgon också. Jag vet inte

Moa


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Krya på dig! <3

Vi får ta och ses snart, saknaaar er! :(<3

2011-08-25 @ 19:38:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback