Trött, trött, trött

Ja, som ni kanske förstår så är jag sjuukt trött! Skoldagarna är helt okej, bara lite jobbigt när man behöver gå upp tidigt haha.
Annars är det enda jobbiga att jag precis insett hur sjukt lite fritid jag kommer få nu när jag går natur :( Liksom matten, fyfan... Ungefär 8-9 sidor i matteboken + lite andra extra uppgiter är vad matteläraren tycker vi ska göra till nästa mattelektion dvs. typ måndag eller tisdag. :) Woho. Visst man behöver inte göra allt om man inte vill. Man behöver bara göra det man själv tycker man behöver, men finns ju en viss orsak till att han tycker vi ska göra just dem sakerna ;s Så ah... Annars har det hänt lite saker som gjorde allt så grymt komplicerat och lett till att jag inte orkat blogga. Men nu börjar det lösa sig som tur är :)
Har ändå försökt göra ett flertal saker för att lägga upp på bloggen men det har aldrig gått hela vägen ;s Ska försöka ta mig samman och lyckas få ihop det med både skola, blogg, kompisar och vad mer man kan tänkas ha tid till nu. Kommer bli tufft men man ska ju inte ge upp i första taget. Right? ;>
Imorgon ska jag fira världens bästa Wera som fyller år, kommer bli awesome. Mer om det kommer väl troligen på typ, söndag.

BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback