Gröna luund

Var så sjukt jävla trött igår (i förrigår till och med) så orkade verkligen inte skriva :( Men saken var den att jag var på grönan tillsammans med min kära mor, två syskon och fina cheyen Moa. Fast mest Moa då... :p Var grymt kul. Åkte den nya vad den nu heter, twister tror jag ;s den var mysig i alla fall. Men min absoluta favorit är.. *damdamdaam* Flygande mattan ;$ Haha. Älskar den<333333333 Finns inget underbarare än den kittlande känslan i magen ;> Annars så är ju det mesta kul, kan åka hur mycket som helst. Haha. Och när man är där så måste man köpa mini donuts, omnomnom (a)
Tänkte fota lite med mobilen men såklart glömde jag det... Men ah, bättre att njuta av stunden liksom :)
Nej men nu ska jag nog dricka ett glas cola och dra mig till sängs. Imorgon blir det att färga om håret (y)
Godnatt

BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback