Lite off

Helgen var.. som den var. Varit med massa folk och sov inget. Så däckade i soffan vid typ 10 eller nåt igår och sov sedan ett flertal timmar. Varit massor av saker som hänt, både positiva och negativa. Har ätit otroligt dåligt också senaste dagarna så ja... Det lämnade sina spår. Börjar dessutom bli sjuk eller något.
Skulle egentligen varit med några kompisar idag men pågrund av att jag mådde så cp imorse så bestämde jag mig för att spendera dagen med mamma, moster och mina syskon. Inte träffat någon av dem på flera dagar så kändes rätt skönt och var liksom inga krav på mig heller.
Har lite saker att skriva om och lägga upp på bloggen senare om jag orkar men det kommer då. Just nu är jag inte mig själv och ska bara sova och kolla på film. Troligen kommer dagen imorgon bli liknande som idag bortsett från att det blir stan istället för vällingby. Och så kanske Moa följer med om hon vill (jag venne). Känner att jag behöver några dagar off just nu... Sedan blir det väl att träffa lite folk och så, i alla fall Wera och Jesper. Måste ju passa på nu precis innan skolan börjar. Dessutom så måste jag få tillbaka mina underkläder och så från Wera, haha <3
Aja, jag ska försöka samla ihop mig så det händer lite på bloggen så snart som möjligt. Men ha det bra tills dess!
Puss.

BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback