Första inlägget, woho!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva och antagligen skulle Moa gjort det här mycket bättre, haha. Men ja, jag ska i alla fall försöka.
Jag (Bea) och Moa (bästisar sen flera år tillbaka) har alltså skaffat en blogg tillsammans. <-- Ni känner troligen igen oss från tex emocore och dayviews där vi heter B3A och M04N :) Vad bloggen kommer handla om vet vi inte riktigt än men troligen så handlar den ju om oss och sen sådant som vi intresserar oss för. Känns så tråkigt att sitta och rabbla upp vad det innebär, så jag säger bara såhär: Mer om oss och vilka dessa intresserna är kommer komma fram så småningom bara ni har lite tålamod :) Tills dess får vi vara lite sådär mystiska.. ;)
Sedan bara för att underlätta lite för er. Vi har gjort så att sådant som handlar om Moa kommer hamna under kategorin med hennes namn och sedan samma sak för mig. Så vill man därför bara läsa saker om en viss person så kan man bara trycka där istället för att bläddra runt och leta. Ni förstår? Men vi kommer också ha några mer allmäna kategorier. Till exempel ifall vi skriver om en viss sak så som kanske smink, hår, foto eller så. Dvs. Då hamnar alla inlägg om just den saken under den kategorin oavsett vem som skriver.
Under kategorin Allmänt kommer sådant som information om bloggen, saker som rör både mig och Moa eller bara helt enkelt mer allmäna saker. Inte så komplicerat? :p
Äh ja, det var väl det. Måste säga att jag lyckades skriva ett mycket givande inlägg ändå ;> Eller?
Hej sålänge! // Bea (och lite Moa (a))

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback