i am back!

Har kommit hem från farmor och farfar nu :) Blev en helt okej helg ändå, hade förväntat mig något värre. Haha :c Nej men brukar inte finnas så mycket att göra där... Det enda dåliga var väl att jag kunde inte smsa överhuvudtaget (a) och jag lyckades få nackspärr. Det gör ju lagom ont :p Fast börjat släppa nu som tur är.
Ähh... Ja. Orkar inte skriva så mycket för är grymt trött nu. Hade tänkt mig en hemmarsittar-kväll framför någon film tillsammans med mina goda vänner cola och choklad. Låter faktiskt rätt frestande. Men hur det blir med dagarna framöver får vi se ;>
Känner mig lite tvingad att göra något nu med bara 2 veckor kvar till skolstart... Vet i alla fall att minst en dag måste gå till lite hårfixning då utväxten verkligen behövs blekas :p och ja, omfärgning (y) Ska köra på en annan lila nyans och hade tänkt färga lite mer som det var tänkt från början, haha. Men hur det blir får vi se. Och sen ska jag troligen till grönan någon dag, woho. Någon gång måste man ju varit där nu i sommar, right?

Tänkte bara säga såhär också; Ni som faktiskt följer våran blogg redan nu, tack så grymt mycket! Det gör oss glada ;>

BEA


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah :) cola och choklad är alltid bäst (Y)

2011-07-31 @ 23:32:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback