Vovvarna :)

Idag har jag försökt träna hundarna lite. Haha, men dem vill bara jävlas med mig. När jag har lärt dem något - och jag är säker på att dem kan det - så struntar dem i det av ren lathet. Haha, omotiverade hundar jag har </3 Det är inte förrän jag säger till den ena hunden att göra något, och den andra vill göra samma sak som dem båda helt plötsligt får väldigt bråttom att vara duktiga. Det blir liksom en tävling xD Haha, jaja. Jag antar att jag får jobba lite mer på att få dem att lyssna c:



En nyhet för bloggen är i alla fall att vi har en ny header. Men det var ju någon dag sen så det har ni väl redan märkt, haha c: Den är också bara där för stunden tills jag har dem bilder som behövs för den nya headern :D


Moa


Kommentarer
Postat av: hassan

abo yaooo fett gggg

2011-07-31 @ 13:57:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback