Breaking Dawn




Igår var jag och Bea och såg den nya Twilight filmen Breaking Dawn. Den var helt okej :) Men jag förväntade mig mer av den av någon anledning, har inte ens läst den boken. Böckerna är, så långt som jag kommit i serien, förvånansvärt bra. Med tanke på hur mycket folk verkar ogilla dem. Dock så är skådespeleriet i filmen är inte bra alls imo, men själva storyn är ändå helt okej c:

Just den här filmen är inte precis den bästa i serien. Dock så är det mycket som händer som är typ viktigt. Men hade jag sett bara den här filmen och ingen innan hade jag undrat vad fan det var för film. Men haha, jaja. Den var helt okej som sagt :)

Moa


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, komplicerad förklaring XDD

2011-11-22 @ 09:38:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback