Lång dag

Vaknade klockan 6 imorse och skyndade att fixa mig. Höll på att missa bussen men ah, på något sätt hann jag ändå. Awesome c:
Började med idrott. Haha, vi dansade zumba. Kärlek till den dansen, helt ärligt<3 Liksom, klassen dansade ascharmigt och ah .. Trots en del awkward moments. Men hur som helst, lunch vare efter det. Kebabtallrik som i princip alla andra dagar, nyttig tjej absolut! c:
Sen var det fyra till lektioner och tänker inte tråka ut er med det då det är galet ointressant. Jag och Bea drog till donken i stan för att äta middag sen.

Nu sitter jag här, har precis kollar på ett avsnitt av Boardwalk Empire och druckit lite te. Skäms över att jag inte har pluggat ett skit och kommer trösta mig själv med att sova! Godnatt c:


Känner också att det inte blivit mycket bilder på mig på den här bloggen så nu blir jag lite ego och lägger upp en. Enjoy!

lalalalala

Moa


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback