Lite shopping

Blev inte de bästa bilderna direkt, men ni får tyvärr leva med det.


Usch och fy, har varit riktigt dålig på det här att blogga :( Skärpning säger jag bara.

Förutom att haft fullt upp med kompisar på höstlovet så lyckades jag även att ta mig till London i några dagar. Blev en weekend med mamma, syrran, moster och mormor. Bara tjejer alltså, fett nice :p Det blev i alla fall lite shopping där och några av fynden syns på bilden ovanför. Kom bara inte ihåg allt som jag hade köpt i London så körde lite på känsla när jag samlade ihop sakerna till bilden, haha. Men ja, alla saker kom därför inte med och sedan lade jag till lite andra saker, tex ett par skor som jag fick av mamma, min nya skolväska, gorillan jag fick av en kompis som tyckte att den påminde om mig haha (han är lite cp ;>) osv.

Londonresan var i alla fall en ursäkt till att inte kunna blogga, mer än så har jag egentligen inte :( Förutom att skolan tar upp rätt mycket av min tid, men det är ingen riktig orsak. Har ju lyckats få till det någorlunda förut, och såå lång tid tar det ju inte att blogga. Så nu jävlar! (Säger jag för typ, hundrade gången :()

 

BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback