I'm back!

Så, nu är jag tillbaka från turkiet. Det var awesome :D Mycket har hänt sen sist jag bloggade men jag ska försöka fatta mig kort. Det lär bli två olika inlägg då det känns som att det borde ligga i olika kategorier.

Först och främst kan jag säga att både min bror och jag har fyllt år. Vi firade tillsammans då det inte skulle bli sådär jättemycket firande när vi fyllde år eftersom båda dagarna var när vi flög till och från turkiet. Men ja, det var kul ändå!





Sen har jag ju som sagt varit i turkiet. Det var nice c: Ska försöka sammanfatta veckan så bra som möjligt.
Då vi bodde precis vid ett vattenland och en strand så har jag solat och badat mycket. Trots det har jag knappt blivit brun alls. Haha xD Jag blir aldrig brun :c Om jag blivit någonting så har jag blivit röd.
Men jaja ... En dag hade jag tyvärr feber. Men det hindrade mig inte från att göra saker. Sen var det en dag då det var helt sjukt mycket regn som ni kan se i den här videon c:



Hahah, jag gillar att hela familjen går utspridda xD Sociala familjen (y) ... Och jag typ skrattar helt cp genom hela videon xD
Men ja .. Resten av veckan så har jag varit på olika föreställningar och på spa. Awesome vecka c:

Moa


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback