Lite kort sådär

Inte blivit så mycket bloggande senaste dagarna... Hela tiden tänkt att jag ska skriva något och har till och med börjat några gånger. Ändå så har det inte blivit av :( Det går lite i vågor som ni kanske märkt, haha.

Tänkte bara säga att Moa har dragit till Turkiet (tror jag att det var i alla fall xD) nu! Rättare sagt så gjorde hon det tidigt imorse. Hon kommer hem om en vecka :) Vi får hoppas att hon har det bra där! Tills dess får vi klara oss utan henne, men det kommer ju gå galant, eller hur? ;)


Funderar på att kanske ska göra en video när jag sminkar imorgon, eller någon dag framöver. Troligtvist så blir det min svarta vardagssminkning som jag gör när jag inte orkar riktigt orkar lägga ner massa tid, haha. Det går liksom snabbt, är snyggt och är svårt att misslyckas med :) Dock så måste jag nog sno syrrans kamera för detta, för ljuset är troligen inte tillräckligt bra i cam och så ;s 

BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback