Hello :)

Det är Moa som skriver. Hahah c: Har varit borta ett tag av anledningar inte ens jag känner till så ah ... Jag har ingen anledning helt enkelt. Jag ska bättra mig! Jag lovar.

Finns inte mycket att säga just nu. Eller visst finns det saker att säga. Men jag är bara så jävla trött så jag kan inte tänka klart :c   Dagen har varit lång. Fältstudie, kemilab. + matteprov. Allt från 9 till kvart över 3. Jippie!   Men ah ... Har man valt natur så får man väl räkna med såna här dagar, I guess :)

Imorn ska jag till ikea och köpa saker till mitt rum och min brors nya rum.   Jag skriver ett inlägg här någon gång imorn och förhoppningsvis blir det lite mer innehållsrikt än det här c:

Men nu är jag jättetrött och ska sova. Godnatt! :*

MOA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback