Lalala

Har gaanska nyligen kommit hem från skolan och har inte hunnit så mycket mer än att byta till myskläder och typ sega lite framför datorn (h)
Igår efter en skoldag bestående av svenska uppsats som förhoppningsvis blev okej, klassfotografering (fyfan) och lite annat så var jag hos Victor. Vi kollade film och han lagade mat åt mig. Haha. Fett mys :p (Han vet hur dålig jag är på att laga mat xD Förra gången försökte jag hjälpa till men då gick det bara grymt segt :c Måste nog träna lite...) Sedan fick jag dra hem så att jag var hemma till typ 20 i 9 och sätta mig och skriva någon spanska grejs.. Blev ju lagom bra, för jag är ju så extremt begåvad när det gäller spanska! Hosthost... Men ja. Matteprov imorgon som kommer gå åt helvete ;> Ska även göra fältundersökning, haha. Låter så awesome. Jag är en såndär nörd som går natur ifall ni inte visste det ;)
Och nu är min älskade moster här och ska äta middag (y) Sååååå ah, pusshej.
Ps. Ska tjata på Moa så att hon faktiskt visar att hon lever i alla fall.. Hon suger ju verkligen på det här med bloggandet. Haha. Fast vi älskar henne ändå ;>

BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback