Petter på Cirkus

Idag var jag, Bea och ah ... halva klassen på Cirkus och såg någon föreställning om preventivmedel och w/e. Men det var faktiskt ganska kul. Utanför Cirkus träffade vi Jesper. Aslänge sen vi sågs sist, det är lite synd :/
Men ja ... Sen gick jag, Bea och Uyanga till t-centralen där vi sa hejdå till Uyanga. Jag och Bea åt och köpte lite grejer. Nu sitter jag här och glor på datorn c:  En rätt chill dag ändå. Enda jobbiga är att jag måste plugga. Men jaja. Det ska väl gå, säger vi xD

Hur som helst. Här är ett videoklipp från Cirkus idag. Petter var där och spelade ett par låtar. Tyvärr kunde jag inte rotera den men ah. Ni överlever väl :)




Moa


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback