Nervööössss chey - Skolångest

Första dagen i skolan på drygt en vecka nu då, var helt okej. Min klass är ju bara så otroligt mysig. Men hade sjukt svårt att sova igår kväll.... Och vaknade flera gånger. Säkert bara för att jag vet hur mycket stress det kommer bli nu. Svårt att få ihop skola och vänner samtidigt som man behöver få ta det lite lugnt ibland också.
Trodde vi skulle ha kemiprov och pluggade som en galning - I onödan. För nu är det alltså på onsdag. Men nationella i spanska hade vi i alla fall! Och kortfattat, det gick riktigt jävla dåligt. Men men. Man kan inte vara bra på allt här i världen.
Idag är jag äckligt nervös över att vi ska ha nationella i svenska imorrn, det muntliga, min favorit............................ Allt som har med att prata att göra är hemskt ju :( Blir ju inte bättre utav att utöver att jag tycker att det är jobbigt att stå där och få fram det jag ska säga så ska man ju få betyg också. Har ju så sjukt högra krav på mig så blir ju bara ångestfyllt det där. Kommer säkert ha svårt att somna ikväll också bara för det </3 Och kom precis på att jag typ ska ha det muntlig i engelska också. Åh, bättre dag finns inte. Vill skjuta upp dagen samtidigt som jag bara vill få den överstökad, problem det där :c

BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback