Fy på mig!

Har helt glömt att berätta om vad som hänt den senaste tiden... Inte så duktigt av mig. Men som vanligt alltså xD
 
Förra veckan så jobbade jag mina tre sista dagar och på torsdagen så åkte jag till Danmark i några dagar med min familj och några släktingar. Var hur mysigt som helst. Jag är en sån person som snarare föredrar att åka och uppleva ett land genom att bara vara. Bara gå runt och kolla lite överallt liksom. Sådant som solsemestrar gör mig rastlös och jag är alldeles för kräsen med värme/kyla, haha. Så det här var helt perfekt för mig :p Vi var på tivoli, lite museeum och kollade runt i Köpenhamn. Hittade Jeffrey Campbell lita spikes skor, lite billigare dessutom, som jag var sugen på.. Men såklart fanns det inte i min storlek :( Menmen.
 
Nu de dagar när jag varit hemma så har jag inte gjort så mycket. Tagit det lugnt och vilat upp mig bara. Igår så var jag med min kompis Johanna. Vi hade verkligen en heldag, då jag efter att ha varit både i stan och i vällingby osv med henne, lyckades stanna hemma hos henne hela kvällen också. Älskar verkligen att vara med den tjejen :)
 
Undertiden allt det här så har Moa varit i Miami, hon är ju precis som jag - rätt så dålig på att blogga, så ja.. Det är väl jag som får berätta det nu ;> Det som är trist är att när hon kom hem i tisdags, tror jag det var, så blev hon sjuk också, jag som längtar efter att få träffa henne :( Men ja. Ytterligare en dag eller två borde jag klara mig.
 
En extremt charmig bild på mig och Johannis från balen i 9an <3

Bea


Kommentarer
Postat av: Johannis

haha söt du är<3

Svar: Du är söt<3
fanvadawesome.blogg.se

2012-08-08 @ 17:49:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback