Testar lite :)

Hade ingen aning om hur jag ville se ut idag, så testade lite olika saker som jag velat testa länge. Dvs. Att måla dit underfransarna, ha låånga lösögonfransar utan någon ögonskugga osv bakom och ha svarta läppar. Prövade mittbena också, har det typ en gång i halvåret och jag vettefan, slutar alltid med att jag älskar min lugg lite mer efter. Orkade inte måla dit ögonbrynen heller men det gör inte så mycket då jag tycker utanögonbryn-looken är rätt härlig ändå. Men ja, resultatet ser ni nedan. (Passar på att visa linnet jag köpte igår också)
Osäker på vad jag tycker egentligen, men kul att göra var det iaf :D
 

Bea

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur får du till läpparna så snygga "upptill"? Jag är så jäkla dålig på att måla till dem där! :c
Och luggen syns inte alls på översta fotona? Tycker nästan mittbena var snyggast iaf!

Svar: Kolla det senaste inlägget ifall det kan hjälpa, mer än så kan jag tyvärr inte göra :(Nej jag vet, har satt upp den med blommorna som du kanske ser :) Jaså? Jag gillar det med, men gillar min lugg liite mer men är väl så van ;s
fanvadawesome.blogg.se

2012-08-06 @ 19:23:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback