Julafton :D

I år firades julafton hos min farmor och farfar med pappas sida av släkten. Var hur mysigt som helst :) vi umgicks, åt typiska julmaten och kollade på Kalle anka, var alltså precis så det skulle vara ^^ idag ska familjen åka upp till landet och fira med mammas sida. Också det ska bli jättemysigt! (Mer julklappar! :D haha.. Fast ska inte vara sån :p) Enda jag är lite emot är att vi typ ska stanna enda tills nyår, alldeles för lång tid enligt mig då det inte finns mycket att göra på landet :( menmen, får se hur det blir. Kanske lyckas ta mig hem tidigare på något sätt :p vill ju hinna njuta av jullovet tillsammans med mina kompisar också...

Det här inlägget skrivs med min iPad som jag fick igår, har ingen aning om hur det kommer se ut xD ni får alltså ha förståelse om det ser helknas ut ;>

Tänkte i alla fall dela med mig utav några av mina julklappar som jag fick igår, helnöjd :D även halsbandet och armbandet är julklappar ^^ mamma tvingade även i mig en korv.. Precis efter att jag hade borstat tänderna, omnom..... :( haha.

Får se hur det blir med bilden nu alltså :p
//Bea


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback