Måndagslooken



Sminkade mig lite annorlunda i måndags, tyckte det blev ganska fint :) (fast inte riktigt nöjd med ögonbrynen nu :c) men anledningen till varför jag lägger upp denna bilden? .. Jo.... Märker ni förändringen?
Senaste tiden har jag kört med mittbena istället för lugg! Har varit väldigt ovant, men en kul förändring. Det roligaste är hur folk märker av men inte kan placera förändringen xD De kollar på en och man verkligen ser hur tankarna far omkring inom dem. Lite kul. Gillar sånadär små förändringar då och då. Jag börjar dock sakna min lugg väldigt mycket nu :( den är fin. Men orsaken till att jag inte har den är för att den är så äcklig.. Den har blivit för lång och då även bångstyrig, haha :p och jag kan inte klippa den då det nästan bara kommer bli utväxt kvar isf :s inte så fint enligt mig. Jag måste alltså se till att göra något åt det snart, allt jag behöver är tid och pengar. Så blir väl efter jul....

Bea


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback