Nu har jag loov!

Som jag har längtat! Nu har jag äntligen jullov, välbehövt säger jag bara. Jag startade lovet med att träffa min älskade Wera. Vi strosade runt i stan, fikade och bytte julklappar. Jag fick ett jättefint halsband och sen gav hon mig mina favoritlösögonfransar då hon vet hur flitigt jag förbrukar dem xD Aldrig fel för mig att ha ett litet lager hemma. Blev iaf så otroligt glad! Efter så mötte jag min familj (alla utom pappa) i vällingby för att köpa några sista julklappar plus för att köpa med mat hem. Vi alla (speciellt jag) var så hungriga att vi inte visste vart vi skulle ta vägen. Nu sitter jag här efter att ha kollat på en urmysig julfilm (arthur nånting) och försöker fullfölja mitt löfte om att blogga. Känns bra ändå :) Något annat som känns bra är när jag ser färgen på min extremt ruffsiga klump till hår på bilden till höger nedanför, så fiint<3 Inte konstigt att jag har sån beslutsångest över att bleka bort det eller inte....
 

Bea


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback