Woops

Har helt glömt bort att blogga..... Kände nu att det var på tiden! Främsta orsaken till att jag inte har bloggat är 1. Ingen ork 2. När jag haft ork så har jag ändå inte velat då det känns som jag tar över bloggen.... (Moa, skriiiv!) :( Sen är det också så att jag senaste månaden (om inte mer) har varit sjuk till och från. Först var det en vanlig förkylning, sen var det halsfluss, sen örininflammation och ja. Bara massa skit :( I vanliga fall så brukar jag nästan aldrig bli sjuk så är rätt konstigt. Men men. Har förhoppningsvis haft mitt nu för de närmast kommande åren :D
 
Ska i alla fall försöka ta upp det där med bloggandet igen nu. Mitt enda problem är att det känns som att jag inte har något vettigt att dela med mig av :s men ja, ska försöka komma på något.. Så håll ögonen öppna nu framöver :)
 
Och så måste jag bara fråga, är det bara för mig som headern har försvunnit? :s Mycket skumt.

Bea


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback