Jag har tråkigt ...

Sitter här och gosar med Ville pojken och väntar på att tiden ska gå typ. Chappe väckte mig runt 7 idag igen så har varit en seg morgon :) Börjar inte förrän 12:35 så ska ta bussen som går om en halv timme. Ska gå med hundarna innan dess också men det kommer jag hinna ^^




Idag är det fredag! Awesome. Lång dag dock. Eller har ju egentligen aldrig en riktigt "lång dag" (har halvdagar). Men slutar sent så det känns ändå som en lång dag. Tror jag slutar runt 5 idag faktiskt. Eller vi ska jag väl skriva då Bea och jag går i samma klass c:

Men jaja... Jag ville bara fördriva tiden lite. Nu ska jag ut med hundarna, hare bra c:

 

MOA


Kommentarer
Postat av: Pippin

DO NOT LICK THAT DOG ! D':!

2012-07-18 @ 01:05:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback