Fan ta skola ibland :(

Har suttit typ 7 timmar eller nåt och skrivit på mitt samhällsarbete, nu har jag fan ont överallt! Främst röven då....... Sitta ner så länge kan inte vara bra :( Med tanke på att samhäll inte riktigt är mitt favoritämne (går ju natur (h))  så är det faktiskt ändå roligare än jag trodde det skulle vara ;o Kursen började efter jullovet och är nu den här terminen (y) så ja, gick segt att skriva men det var främst för att jag höll på med massa annat också (får skylla mig själv) annars var det........ Roligt! Haha, när jag väl börjat och kommit in i det så gillar jag verkligen att skriva ;> Men ja, nu har jag bara ytterligare tre arbeten att skriva xD två av dem skulle lämnats in igår :( Uscha, ibland orkar man verkligen inte. Men... JAG SKA ALLTSÅ PLUGGA HELA JÄVLA HELGEN! Woho. Duktig som jag är lyckades jag såklart spilla cola över hela mig precis också, haha. Det bådar inte gott :c Men morgon ska jag fira min kusin som nyligen fyllt år också btw, så bara plugande blir det inte riktigt, men nästan. Värd helg :D

BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback