Jag har trååkiigt...


- OM MIG ALLTSÅÅ -

1. Jag ser ut att vara kanske, 5? när jag är ofixad :) Hahaha...
2. Egobilder på mig själv är något jag verkligen inte klarar av att se.
3. Har extremt stor prestationsångest och är pågrund av det stressad och orolig 24/7.
4. Är perfektionist och kan därför bara se det som måste bli bättre, inte det som redan är bra.
5. Vill ha allting på mitt sätt :c - Göra något på ett speciellt sätt, i någon viss ordning etc. Gör man inte så blir jag sur - på ett charmigt sätt :p
6. 99% av alla mina kläder är svarta (h) Har även väldigt mycket leopardmönstrat...
7. Cola och choklad slår allt! Jag är också beroende av allt som har melonsmak, hahaha. Helt seriöst.
8. Jag är en riktig biologinörd, älskar verkligen biologi xD De andra naturämnena är också rätt roliga! Kanske därför jag går natur.. ?
9. Ska jag välja mellan något tv-program som simpsons/family guy/ scrubs osv eller något sjukhusprogram/ någon dokumentär/föreläsning som går på tv (ni förstår skillnaden?) Typ nöjesprogram och.. vet inte riktigt vad man ska kalla det, mer lärorikt program? :p Så väljer jag iaf oftast det andra. Tycker det är mer intressant.
10. JAG KAN HELT SERIÖST INTE LAGA MAT :(

BEA


Kommentarer
Postat av: Wera

1-8 känner jag igen mig vääldigt mycket. ;$

2012-01-05 @ 19:47:17
Postat av: Wera

Förutom 2an (a)

2012-01-05 @ 19:51:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback