Malva vs. Snövit



Här har vi henne! :) Igår eftermiddag kom en kaninuppfödare och lämnade över denna kanin. Vit med blå ögon, vacker c: Tyvärr så går hon inte så bra ihop med min andra kanin som är en riktig surkärring, hahah. Nej men det ska nog ordna sig så småningom. Nu är bara frågan, vad fan ska hon heta!? Hon heter redan Malva men hela min familj kallar henne Snövit. Jag vet inte vad jag tycker :c Den som vågar kommentera sin åsikt får gärna göra det c:

När man ändå är inne på ämnet kaniner kan man ju lägga upp en bild på Lollo också, min andra kanin. Hon föddes hemma hos mig och blir snart 5 år, woho c: Skulle kunna berätta asmycket om henne då det hänt ganska mycket. Men jag låter bli, för ni skulle bli så galet uttråkade. Haha :)

Moa


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback