Filmkväll hos Bea

Dagen har varit väldigt mysig :D Åkte till vällingby med Bea och handlade lite kläder, bild kommer imorn c: Sen skulle vi hem till Bea och laga mat och så, så då gick vi in på hemköp och köpte mat. Vilket var ett riktigt äventyr: Bea lyckades glömma sin kofta och påsar med smink och smycken i affären! Duktig tjej, mhmm :D Hon sprang tillbaka in och letade igenom affären. Och fann det i självaste köttdisken. Hahahah, mysigt c:
 
Vägen tillbaka kan man säga också var ett äventyr i sig: Högklackat och skog går inte ihop, verkligen. Men både Bea och jag, envisa som vi är, bestämde oss för att göra det ändå. Och fan vad vi snubblade runt bland sten och gräs och jord och myror. hahaha... vacker syn! Lyckades såklart också ramla c:
 
Väl hemma hos Bea lagade vi mat och så, blev väldigt gott c: Så kom Johanna hit och åt lite med oss. Vi pratade om lite allt möjligt vilket var väldigt trevligt. Nu har vi precis spelat lite Buzz. hahah, roligt spel men det är fan svårt :o Bea vann ............. haha
 
Hur som helst! Nu har jag snott Beas pappas dator för att blogga och sätta på lite musik och sådär. Bea och Johana går runt och pratar om böcker, haha. Mina gamla tanter<3
 
Nuuu däremot är det dags för film. Håller tummarna för att jag slipper skräck denna kväll men det lutar åt att jag för hålla för ögonen ett par timmar :c
 
 

Moa

+ liite Bea och Johanna c:

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback