Har fått post! :D

Jag klagade på att jag var trött igår.. Men då visste jag inte hur trött jag skulle vara idag! Haha. Usch. Var ute med Moa, Johanna och Jennifer i Rålis igår. Hade grillmys (h) Var jättetrevligt men kom hem lite senare än vad det var tänkt och var då tvungen att ställa mig och steka köttbullar eftersom jag hade tänkt ha det som lunch på jobbet idag då. Sen har jag som vana att alltid sätta mig en stund framför tvn innan jag går och lägger mig så då blev det ju så... Tyvärr måste jag nästan nästan alltid se klart programmet jag kollar på också :c Ingen tidig kväll igår heller alltså. Men höll mig sysselsatt så det gick bra på jobbet ändå :p
 
Dock var det inte det jag skulle berätta för när jag kom hem från jobbet idag så gjorde jag en rolig upptäckt! ;> Nämligen detta:
 
 
För ett halvår sedan (så lång tid! Det går alldeles för fort här i livet ;s) så "gifte" jag mig med en kille på facebook. Hade ingen aning om vem han var men iaf, en kul grej typ och han var trevlig så :) Sen när jag var på Metaltown så lyckades vi stöta på varandra, vilket jag verkligen inte var beredd på! Men i alla fall. Nu har han skickat en present åt mig! Och det är ju bara så sjukt gulligt :D
Att han skriver fint är ju härligt också. Gillar personer som skriver fint xD

BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback