Jag jobbar och jobbar

Tiden går alldeles för snabbt... Känns som att jag precis kommit hem från jobbet, men märker nu att det gått någon timme ;s Har inte hunnit göra något än känns det som, men något måste jag ju ha gjort xD Saken är att min tidsuppfattning är lite sisådär och pågrund av det är jag så grymt trött! Det var ett tag på jobbet som jag bara ville säga "fuck it" och lägga huvudet på skrivbordet för att sova, haha. Måste vara duktig och gå och lägga mig tidigt ikväll, varit rätt dålig på det :c Sminket täcker ju inte särskilt mycket heller då mängden är rätt liten till skillnad från i vanliga fall... Saknar att fixa mig ordentligt så sjuuukt mycket!!!!!!!!!! Låter säkert jättekonstigt men ja, jag trivs i massor av smink och allt det där. Men skulle vara tvungen att gå upp ännu tidigare i så fall och det orkar jag inte xD Inget fel på hur jag ser ut utan det heller så. (Fast känns faktiskt som att det går snabbare för mig att fixa mig som annars än vad det gör nu, med mycket mindre smink ;s Jättekonstigt.. Men jag antar att det bara är för att det händer att jag går och lägger mig igen för att jag är så trött nu när jag jobbar (eftersom jag tänker att jag behöver mindre tid), brukar inte hända annars xD) Men ja, min familj har lämnat mig för den här veckan, är lite ensamt men ändå skönt. Nu måste jag därför gå och fixa mat till mig, själv :c Typ det enda som suger, haha. Men sen så ska jag träffa Mooa, ska typ få nånting av henne så funderar på att försöka skänka något tillbaka också (h) Vi får se. Slipper vara ensam ett tag då :)
 
Såhär ser jag alltså ut nu när jag jobbar... Inte ett ton med ögonskugga + lösögonfransar osv </3
Ni ser, en trött tjej :(
Haha gillar att det är nästan exakt samma pose som Moa gör i inlägget under :p

BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback