Klippa och städa



 
Nu har hundarna badats och klippts ordentligt! Ville ville för det första inte stå still när jag tänkte fota honom, och för det andra blev det inte speciellt stor skillnad på honom. Därför blev det ingen bild på honom nu. Chappe däremot är enkel att fota och väldigt mycket päls från honom är nu borta. Tyvärr har jag ingen bra "före" bild. Men vill ändå visa resultatet c: Väldigt fin kille!
 
Sen ville jag ju vara lite snäll mot mitt tredje djur: Lollo. Hennes bur, som är väldigt stor (bilden visar bara hennes lilla mathörna), är nu helt städad och fin. Mycket regn och så hade kommit in så det var rätt fuktigt. Men nu är det bra igen. Awesome c:
 
 

Moa


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback