Lite kort sådär

Idag har jag varit i stan med min mamma, moster och syster. Riktig tjejdag. Vi hade jättemysigt och jag lyckades få med mig lite saker hem. Bild på det kommer, om jag bara orkar. Haha. Får se till att jag orkar för det var fina saker ;> Enda som var synd med idag var att Felicia, min syster, inte mådde så bra :( Det som däremot nog var bäst idag var att när jag kom hem så hade mitt bankkort kommit! Längtat så sjukt mycket xD Lyckades bryta sönder det förut och man känner sig så begränsad när man inte har tillgång till några pengar. Sakerna att göra minskas rätt drastiskt utan pengar... Som tur är så har mamma varit snäll och lånat ut lite till vissa saker och gett mig pengar för mat när de har varit iväg till landstället men det är ju inte samma sak. Så nu är jag glaaaaaaad.
 
Imorgon så ska jag fira min mosters födelsedag genom att äta på restaurang osv. Det ska bli kul :D Vet precis vad jag ska ha på mig också! Men nuu, ska jag kolla på True Blood!
 
I brist på bättre bilder: Jag och brorsan hälsar

Bea


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback