Rolig helg, verkligen ...

Jag har inte gjort någonting! Eller visst, har fixat en hel del hemma och så, så jag har ju fått saker gjort. Men har jag gjort någonting kul? Nej! Iofs kanske jag tar i lite.. Min kusin kom faktiskt över igårkväll. Inte träffat henne på länge så det var väldigt kul. Hon, jag och min bror satt i pappas studio hela natten i lördags och gjorde oseriös musik och hade rätt kul c:
 
Jag kom också alldeles nyss på mig själv tänka tanken: "Åh, nej. det är söndag, skola imorn....". Jag vet inte hur jag ska reagera. Är jag glad för att jag slipper skolan? eller är jag rädd för att jag har tappat tidsuppfattningen helt? haha. Tror jag väljer glad. Fan ta tidsuppfattning, det är lov :D
 
Stelt leende får symbolisera min innehållsrika helg .....
 
 

Moa


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback