Glad midsommar!

 
Midsommaren spenderade jag med släkten i norrland. Bland den bästa midsommaren jag haft och vädret var helt sjukt fint. Enda jobbiga är att jag nu är helt solbränd på ryggen och har omkring 42 myggbett, askul! Annars har det varit sjukt härligt. Åkt flygplan, ätit midsommarmat, träffat roliga människor, åkt båt och ah... den har varit bra helt enkelt :) Har försökt lära mina hundar att simma också, utan något speciellt bra resultat. Chappe gjorde konstiga genvägar och gick på botten för att hämta tennisbollen som vi kastat ut i vattnet. Medan Ville knappt gick ut i vattnet över huvud taget. Det var inte förrän min bror spontant kastade ut en pinne så långt han kunde ut på sjön som Ville började simma, men han lyckades inte ta sig ut så långt.
 

Moa


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback