Har inte mycket annat för mig

Har suttit och ritat lite ikväll, vilket jag gör när jag inte har mycket annat för mig, och även när jag har väldigt mycket annat som jag borde göra istället. Hur som helst blev resultatet detta. Inte helt nöjd, men det blir jag i princip aldrig. Strävar efter att det ska bli mer verkligt, men ja.. just nu fick det bli såhär. Tänker mig hela tiden att jag ska fortsätta jobba med de bilder jag gör. Men sen får jag inspiration till något annat och det är ju verkligen så mycket roligare att skapa något nytt än att finslipa det som man gjort tidigare. Så är väl antagligen det jag måste jobba på :) Hur som helst, bra som dålig kritik uppskattas (fast dålig kritik som i "det-här-kan-du-öva-på- kritik" c:)
 

Moa


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback