Jag lever!

Inte varit särskilt bra på att blogga senaste tiden... Främst så är det pågrund av att min egna dator vägrar att sätta igång sig! Den är helt död och det är ett helvete att ladda den då sladden måste vara på ett speciellt sätt osv (tar hand om mina saker på ett väldigt bra sätt?) och jag lyckas inte få till det riktigt, så ja. Det verkar som att den förblir livlös ett tag till. Men ska inte använda det som ursäkt till att inte blogga nu framöver då det ändå finns flera datorer här hemma ;s

 
Som ni redan vet så var jag på metaltown för, ja, ett tag sedan (bra tidsuppfattning). Det var sjukt kul! Bra musik och mysigt att bo på hotell med Moa (första gången vi var iväg sådär tillsammans). Sen träffade jag folk som jag annars inte träffar så ofta/inte träffar alls, vilket var trevligt. Men när vi kommit hem igen så gjorde jag inte så mycket faktiskt, bara shoppade lite med Moa typ innan jag några dagar senare åkte till mitt landställe och firade midsommar. Det var mysigt ;> Den här veckan så har jag börjat på mitt sommarjobb, var där förra sommaren också så känner mig hemmastadd. Kul att se alla och kolla läget där igen :) Kul att få lite pengar också, haha. Enda tråkiga är att jag inte kan vara med Moa lika mycket.. Inte träffat henne på flera dagar nu! Inte van med det :( Vi brukar ju ses nästan varje dag, haha. Men men. :)
 
Nu är det dock dags att mysa och äta chokladmousse med familjen så måste draa ;>

BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback