Lite negativt men också lite positivt

Det negativa:
När jag kom hem igår så var det första jag fick höra att mamma ligger på sjukhus... Tydligen så hade hon brytit båda armarna. Hon har kommit hem nu och det är väl helt okej med henne. Dock kan hon knappt göra något själv :p Men nu är det så att det var meningen att vi skulle åka till Hawaii i sommar och nu har vi fått ställa in det </3 Suger lite, men men. Hon kan ju inte göra något åt det. Får bli i vinter/nästa sommar istället. Vi kommer säkert hitta på massa annat kul istället :)

Men för att vara lite positiv också:
Nu är det inte långt kvar tills jag och Moa drar till Göteborg! Vi åker den 14e, går på metaltown och åker hem igen den 17e (?) Tror jag. Något sådant i alla fall. Det kommer bli sjukt kul! :D Jag hoppas verklien på att vädret blir sådär perfekt lagom. Varken för varmt eller kallt osv.

Och om idag:
Hade världens mest meningslösa skoldag! Sen så var jag nyss hos min kompis Johanna. Hennes syrra Jözz har tagit studenten så vi firade med lite champagne och så åt jag upp nästan allt deras godis, haha. Fast ne. Var snarare Johanna som åt upp det ;) Vill verkligen ta studenten jag med, men är hela två år kvar :( Blä.. Fast ändå skönt med tanke på att man måste komma på vad man ska göra sen också. Inte så lätt ;s Men det var roligt. Gungade för första gången på jättejättelänge också, haha. 

BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback