Metaltown - Fredagen

Vi hade lite otur med bussarna första dagen men lyckades tillslut komma på en buss, men missade tyvärr Kyuss Lives! pga bussarna. Menmen, resten av dagen var riktigt bra. Måste säga att den bästa denna dag var Marilyn Manson. Sen kommer nog Machine Head och Within Temptation och efter detta Opeth. Även fast jag inte riktigt kollade så jättemycket på Opeth så tycker jag ändå att dom vad riktigt bra. Within Temptation lyssnar jag egentligen inte så mycket på, men hon var väldigt bra på att hålla igång publiken och några låtar är bra c:

Bild på Marilyn Manson


Ett band som gjorde mig besviken, men som jag iofs aldrig tyckt varit riktigt bra live så jag nästan förstod att det skulle vara så, var In Flames. Jag gillar verkligen In Flames, men efter att ha sett dom på Sonisphere 2011 och nu på Metaltown så känner jag att jag inte tycker att dom är speciellt bra live. Visst dom hade massa fyrverkerier och han sjunger ju väldigt bra och allt sånt där, men jag fastnade inte. Dessutom, trots att jag lyssnar på In Flames, så var det bara en eller två låtar som jag tycker är bra som var med. Resten hade jag knappt lyssnat på. Lite synd, men så äre :c

Bild på Within Temptation


Moa


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback