Metaltown - Lördagen

På lördagen bestämde vi oss för att åka bil. Smaaart gjort. Vi åkte runt, runt.. Vilse i göteborg! woho. Det här gjorde att vi missade Skitarg och hann bara se slutet på Adept. Sjukt synd då jag väldigt gärna hade sett dom :/ Lördagens höjdpunkter enligt mig var Nasum och Sabaton. Sabaton har jag lyssnat på ganska mycket men aldrig sett dom förut. Väldigt bra och sjukt duktiga på att hålla igång publiken.




Nasum däremot hade jag aldrig lyssnat på förut, men fyfan vad bra dom var! Jag typ .. dog lite c: Dom spelade dessutom på en av de mindre scenerna och fan vad känslan är så mycket bättre där. Gemenskapen och allt sånt blir helt annorlunda mot för de större scenerna. Awesome!




Moa


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback