Tillbaka nu!

Har varit ett litet upphåll med bloggandet ett tag, men nu är jag tillbaka! Woho c: Ska försöka hålla mig uppdaterad här nu. Dessutom ska jag jobba på en ny header som kanske hamnar här sen beroende på hur den blir. Tema vår kanske? Kommer kanske med några förslag senare och då vill jag gärna ha era åsikter :D


Tänkte komma med två filmtips nu också. Ett par filmer jag nyligen sett som jag tycker var väldigt bra :)

Den första är War Horse. Den är bioaktuell så antar att många har sett den redan men jag tipsar ändå. Som liten älskade jag filmen Black Beauty så att se den här filmen gav mig lite nostalgiska känslor fast i en helt ny film. Underbar och värd att se oavsett om man gillar hästar eller inte.



Nästa film är filmen 500 days of summer. Ska jag jämföra med War Horse (som inte alls liknar varandra egentligen) så föredrar jag War Horse. Men denna film var väldigt bra ändå. Gjordes 2009 så är inte speciellt aktuell. Den handlar om en tjej som inte tror på riktig kärlek och en kille som blir kär i henne. Typ så c: Rätt mysig film :)



Moa


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback