Lite blandat

Ohhh good, har varit massor i skolan senaste tiden, uschusch. Lite lugnare nu men, mycket kvar som måste göras :( Den här veckan har varit rätt chill - studiedagar osv så var bara i skolan i måndags och sen ska jag dit på fredag, två dagar alltså. Grymt skönt! Men då jag är extrem rutin-människa så gör detta att det blir helt rörigt i min hjärna....... Inget pluggande har blivit av eftersom det känns som att det är "paus" eller något ;s venne riktigt, blir bara konstigt. Orkar inte plugga heller, haha. Fy skäms på mig.

Meen lite kort om idag då. Först följde jag med mor min till hennes jobb (ja jag gick frivilligt upp tidigt för att vara i skolan hon jobbar innan klockan 8 på morgonen) vilket var sjukt kul. Barnen (de går i 1an-3an) avgudade mig, haha, så söta. Min åsikt för barn ändrar sig typ fram och tillbaka hela tiden för ibland är de fan läskiga och ibland är de bara otroligt gulliga xD Men iaf, sen så skulle jag till tandläkaren och det gick braa, om ni vill veta! Efter så gick jag lite och kollade i affärer och även fast jag engentligen inte borde så kunde jag inte låta bli att köpa en tröja och en kjol (nedersta på bilden), det andra köpte jag/fick jag när jag och mamma var och kollade lite i söndags :p (Fick strumpbyxorna jag har på mig också (h) haha.)

Blev speciellt kär i leopardtröjan ;$ eller, gillar allt där! Men ah....... Den är typ allt det jag gillar :p Svartvit (har nästan bara svarta eller vita kläder), leopardig och genomskinlig, haha. Omnom.

Måste bara säga också.... Vi mätte oss i skolan i måndags och jag var 172 och typ.. några millimeter! Och det betyder att jag är längre än Moa som är 171!!!!!!!!!!!!! Ha! Fett glad, alltid trott hon var längre än mig men nejnej. Fett awesome xD

BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback