Bara lite kort: helgen

 


Min pappa fyllde hela 40år den 10e maj så nu i helgen den 12e så hade han sin fest :) Först var det släkten som kom och åt och sen kom hans kompisar osv. Jag stannade bara ett tag och hjälpte till ett tag och sen flydde jag hem till Moa, haha. Var lite för mycket okänt folk för mig. Det kom 40-50st tror jag det var och jag hade ingen aning om vilka de allra flesta var så ja ;s Men iaf, grattis till pappa! Hade jättemysigt hos Moa också. Vi gick på en lång promenad i mörkret och pratade masor, vi såg på film, moffade i oss choklad och bara segade. Sen sov vi jävligt gott, var så extremt trött efter att ha stått och fixat i ordning 5 kladdkakor åt pappa och alla. (Blev 2st över såklart xD mer till mig!)


Sen har jag också lovat att lägga upp bilder på Uffe, som fick uppdraget att vara kock ;> Var grymt god mat!


BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback