Hade sängkompis inatt <3

Wera kom hit igår och har nu precis åkt :( Vi har kollat på flera filmer t.ex. This means war! Den var braa. Det är den där filmen med agentena som börjar tävla om en tjej ;> Sen har vi spelat något "tjejspel" på datorn med min syrra, spelat kort, ätit chips/kladdkaka, bakat scones, pratat om massa konstiga saker som tänder och ja sådant, som vanligt, osv. Var trevligt i alla fall :p

Delar med mig av en gammal och mycket vacker bild på oss!

 

Nu har jag lite saker som jag borde ta och göra om jag ska hinna idag.... Skulle vara skönt om man kunde hitta på något resten av de lediga dagarna utan att behöva stressa över plugg och såntdär tråkigt ;s Imorgon ska troligen min familj dra till landet medan jag stannar hemma och typ... PLuggaar, som vanligt xD Kommer bli så tyst utan dem ju! Men ändå rätt skönt. Moa kanske sover här om jag har tur :) Det blir kul.


















BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback