Hemma hos Moa!



Idag börjar jag och Moa halv ett, då vi inte har någon idrott. Wiho :p Jag är färdigfixad och sitter och myser lite med Moas hund Ville, min bebis <3 (Jag och Moa är verkligen hundmänniskor, till 100% :)) medan Moa håller på att sminka sig. Längtar inte direkt tills vi börjar, är inte på skolhumör :c Men blir kul att träffa klassen ändå så.

Igårkväll var jag och min pappa och såg på bio (min familj kollar jättemycket på bio xD). Vi såg i alla fall Avengers.. Den där när alla Marvinfigurer kommer tillbaka i en och samma film. Som Thor, Captain America, Hulken, Iron man osv. Den var mycket bättre än vad jag trodde, den hade rätt mycket av min humor ändå och det höjer filmen rätt mycket. Älskar verkligen speciellt Iron mans stil, haha. Han är så sköön ;> Men i alla fall, den var bra. Dock inte direkt min typ av film och det var rätt typiska "superhjältefilmen" om ni förstår vad jag menar? Enligt mig så byggdes den ihop väldigt mycket med deras tidigare film Thor, medan det inte var med så mycket av filmerna om de andra. (Man självklart se filmen utan att se filmen Thor.)

BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback