Min födelsedag idag!

Idag fyller jag alltså 17 år! Dagen började ganska bra då vi strax efter tolv vann eurovision (Y) Men saken är att jag har tänkt mig själv som 17 hela året redan så känns bara konstigt att jag fortfarande är det nu, haha. Inte den märkvärdigaste åldern direkt men ett år närmare döden i alla fall :p

Igår fick jag bestämma mat och då valde jag såklart grillad tonfisk med sallad osv. Det är ju så sjukt gott! Imorse så väcktes jag med frukost på sängen och lite presenter från familjen. Fick Metaltown biljett (ska åka med Moa!), en bok och presentkort på Gina Tricot. Pappa är ju som han är och berättade att han ville att presentkortet skulle vara på exakt 666 kr (för det är ju så coolt enligt honom, haha), när tjejen sedan gjorde fel så ba "nej jag vill inte ha det i så fall".. Fast sen lyckades hon övertala honom genom att skicka med någon extra grej. Så lyckat :p Var liksom bara att hon missade att ta de där sista 6 kronerna.



Ikväll kommer lite släktingar så tills dess ska vi ha fixat tårta och sådär, blir mys :) Tror Moa kanske skulle komma över också :D Sedan, förutom att plugga som en galning så funderar jag på att under veckan åka och köpa hårfärg så att man kan blanda ihop till något roligt. Det kommer nog bli turkost ändå, tror det kan bli nice. Kul att byta också då jag haft lila läänge. Dessutom så kan man ju alltid bara färga om ifall det blir blä :) Enda jobbiga är ju att man måste hålla på att bleka igen nu..... Fast borde ändå göra det snart då jag börjar få utväxt.

BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback