Mitt herrskap, det är söndag idag

Tänkte bara påminna er om, ifall ni nu missat det, att det är söndag idag! Den där dagen då man oftast är hemma och gör, vadå? ... 

Hittils idag så har jag bara hunnit göra ingenting, ingenting och tränat lite. Sen har jag varit lite duktig och kvinnlig (?) och satt på en tvättmaskin. Sen nu gör jag det här:



Dvs. Jag äter äcklig halvgammal ceasarsallad (från när Moa sov här), en staark tomatsåsrörawhatever med majs, oliver, bönor och lite annat, saamt så äter jag stekt ägg! Kör alltså vegetarisk style. Väldigt gott. Och så dricker jag massor av vatten, omnomnom. Nu ska jag försöka göra något vettigt, dvs PLUGGA! Woho. Kanske ska tröstäta lite kladdkaka också, haha.

Hoppas ni har en mer händelserik söndag än mig! :p

BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback