På bio - Dark Shadows


Var på bio igårkväll tillsammans med systern min. Vi hade massor av godis och en extreeemt stor dricka, blev jättemycket över xD Tror vi var lite för inne i filmen för vi såg nämligen på filmen Dark Shadows. Jag älskar Tim Burton och jag älskar Johnny Depp... Så ja :) De är så begåvade ;> Men i alla fall, den var väldigt bra. Dock var den lite skum ibland, haha. Tyckte egentligen att det räckte med en vampyr och häxa, sen när det kom spöken så blev det lite njä.... Men det visade sig bli bra till slut ändå ^^ Fast personligen gillade jag nästan häxan mer än andra tjejen.. Personerna i filmerna väljer alltid fel :c inte okej. Men filmen hade verkligen allt! Kärlek, sorg, drama, humor osv. Som vanligt med Tim Burtons filmer så var miljön sådär sagolik samtidigt som den var verklig, om ni förstår vad jag menar? Det var så fint. Huset de bor i är så sjukt vackert, skulle gärna bo där :c

Kan hur som helst rekomendera att se filmen!

Trailern:


BEA


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback