Rätt trevligt när familjen kommer hem

De senaste dagarna har jag varit ensam hemma då min familj åkte till landstället (förutom min brorsa som var i Paris). Som vanligt tycker jag att det är sjukt skönt, inga syskon som skriker och bråkar, inga föräldrar som klagar på att man ska göra si eller så. Höll på att skriva att man kan lyssna på hur hög musik som helst, springa runt i underkläder och såntdär, men sen kom jag på att jag brukar göra det varesig de är hemma eller inte, till viss mån, haha. Men i alla fall. Hur skönt det än är att få vara lite själv så är det ändå härligt när de kommer tillbaka. Eller vad säger ni?

Min familj är jobbig ibland, men att de alla är helt underbara väger över ändå.

När mamma, pappa och Felicia (min syster) kom hem så fick jag en bok. Hungerspelen (y) Har varken läst eller sett den än och den som ska vara sjukt bra ju har jag hört. Sen kom min lillebror hem från Paris också och då fick jag ett fint block, med pennor och sudd. Fick lite godis också :p
Pappa hade dessutom köpt hem lite lökringar och några ostgrejer som han hittade på ica (h)

En ganska lyckad hemkomst av dem, från min sida, hahaha....

BEA

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tack för kommentaren. Puss!
Trackback